[Mplayer-felhasznalok] re:elszedulok, olyan gyorsak vagytok:))

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Jan 30 02:21:01 CET 2002

Ti nem alszotok?:)
(ezer koszonet!!!!)
>remelem bevalik :)
>cserebe adhatsz ftp/nfs accot a gepedre :)
>(csakis teszteles celjara :)))
Amen.:)
(majd IPcim tartomanyt adhatsz,
hogy jol allitsam be az ip forwardingot mert 6-an osztozunk a neten:)

Akkor "az en kepzelodok" katogoria lesz.
(csak tudnam, hogy mitol volt jo azelott)

>(mer a dvd sector cimzesu, es nem image filebol nyomja).
Whoops. Lama mivoltom megvalosult a kerdesemben:)
Kosz, hoyg felhomalyositottal:)
DVD-t is kozelrol csak ma lattam(sikerult egy DVD-olvasot kunyeralnom
egy francia gyerektol itten)
Akko' olllyan parasztusan csak nem lehet ezeket masolni....
((mer' felmountolni feltudtam...:)))
Jovan akko' ez igy nem megy.
Kosz meg egyszer, ezer hala+film:-))