[Mplayer-felhasznalok] Encodolas

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Jan 30 01:49:38 CET 2002

hi,
Kosz a gyors valaszt:)
Tehat elso problema:
Miota most upgradeltem 0.5-rol,(ideje volt:) van egy apro gondom:
A filmek lejatszasanal, kb 5 pecenkent mintha kihagyna vagy
5-10 kepkockat(tehat megugrik), az audioval semmi gond, de lehet,
hogy ezt is csak kepzelodtem:)
Lehetseges ez?(azelott nem volt)
Es nem lehet, hogy az elore olvasas miatt van(tehat, hogy elore olvas a filmben,
es felirja a merevlemezre, es visszaolvasasnal megakad)
Ez automatikusan van(tehat hoyg elore olvass), vagy egy opcio, mert ha nem automatikus, akkor valami massal van a gond. ((vagy nincs is?))
A CPU terheltsege 19%-os,
szerintem ezzel nincs gond(950Duron, GF2).
Ha csak nekem van ilyen gondom, akkor hanyagoljatok, majd megszokom:)

Masik:
[nem varom, hogy rogton a fejlesztok valaszoljanak, az en apro-csepro gondjaimra:]
Tehat, aki aktivan enkodol:
a problema:
Van itt egy DVD-teka. Ki lehet kolcsonozni par orara egy filmet.
Ennyi ido alatt "direktbe" nem lehet bekodolni.
Tehat: Ki, hogy csinalja?
En ugy gondoltam, hogy a .vobokat felmasolom a merevlemezre
(hely van, csak elotte letorlok 36 gigat:)
Es utana enkodolom. Ezert is kerdeztem a libcss-t.
De mivel mindenki megrokonyodott, hogy mire koll ameg....
Ezert megkerdezem, hogy ki, hogy csinalja.
Valami ilyesmit varnek:
En eloszor felnyomom a merevlemezre, utana a .vobokat kodolom,
es lefekszem aludni, reggelre kesz is:)
vagy .....
Tehat koszi......
Khiraly