[Mplayer-felhasznalok] SDL

Wildhemp wildhemp at freemail.hu
Tue Jan 29 21:04:00 CET 2002

JM> Van az ftp.gnu.org -on egy sorozat, es van egy ami nincs ott. Elobbi
JM> 2.11.2 -nel allva maradt, utobbi most valahol 2.11.92.x.x -nel tart. Ha
JM> csak az egyik sorozatbol fogtal kettot, akkor muvelhetik ugyanazt.

JM> ldconfig -ot szoktal futtatni??? mi van a /etc/ld.so.conf -ban??? Benn
JM> van a szukseges azokban a konyvtarakban???

Szoktam, es a ld.so.conf-ba azon a ket konyvtaron kivul ami alapban
benn volt csak egy van (ezt en irtam be,de szerintem nem csinaltam
vele semmit.Bar nem biztos...) Mi kell bennlegyen a konyvtarakban???

JM> A kernel headers az
JM> aktualisan futo kernel verzioe???

Na ez jo kerdes.Forditottam mar kernelt (bar most spec elbasztam
valamit mer inditaskor asszongya nekem,hogy nem talalja a
/dev/hda5-ot.Meg nem neztem mi a gond), de nem tudom,hogy a
headerekkel csinaltam-e valamit (szerintem nem, de itt nem is olvastam
el teljesen a doksit...)