[Mplayer-felhasznalok] SDL

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Tue Jan 29 19:46:10 CET 2002

Hello!!!

On Tue, 2002-01-29 at 19:06, Wildhemp wrote:
> Meg nem sikerult leforditanom a glibc-t...es gondolom a binutilsbol
> nem lehetett ketto is nagyon szar...
Van az ftp.gnu.org -on egy sorozat, es van egy ami nincs ott. Elobbi
2.11.2 -nel allva maradt, utobbi most valahol 2.11.92.x.x -nel tart. Ha
csak az egyik sorozatbol fogtal kettot, akkor muvelhetik ugyanazt.

> nem szoktam baszogatni a konyvtarakat...
Marpedig magatol nem hal meg semmi. A 'gyari' disztribek pedig altalaban
ugy erkeznek, hogy forditani lehet veluk. Nem mindig lesz jo az ami
lefordul, de azert lefordul. Szal ahhoz, hogy ilyen szinten ne menjen
valami, ahhoz emberi beavatkozas kell.
ldconfig -ot szoktal futtatni??? mi van a /etc/ld.so.conf -ban??? Benn
van a szukseges azokban a konyvtarakban??? A kernel headers az
aktualisan futo kernel verzioe???

grobs