[Mplayer-felhasznalok] Re: Felirat+FPS

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Jan 29 18:26:17 CET 2002

On Tue, Jan 29, 2002 at 05:55:24PM +0100, Khiraly wrote:
>  Hi!
>  Ezer bocs(de tenyleg), az elobb rossz helyre ment.
>  (Replyt azert nem tudok nyomni,
>  mert nalam a levelezes nagyon rosszul van megoldva.....
>  (de ez tenyleg nem mplayer tema, de annyi, hogy irni weben tudok,
>  megnezni, ha gyorsan akarom, akkor POP,
>  es mindezt ugy, hogy FR-ben vagyok)
>
>  Akkor meg egy kerdes. Tudom, tudom, en vagyok a lama, meg minden.
>  Kodolt .vob lejatszasa:
>  tehat azt irja a doksi, hogy libcss kell hozza, nem libdvdread.

Akkor ha van egy szem vobod valahol pl a merevlemezeden, amit regebben
leszedtel valamivel. De ezt csak ugy tudod lejatszani (ha encrypted)
ha tudod a title key-t, anelkul nem fog menni. Ha DVD-rol beszelunk,
akkor a libdvdread support-tal siman megnezheted egyben az egeszet mindenfele
vob-ozgatas nelkul. Illetve a libcss support-tal meg tudod nezni egyenkent
is a vob-okat a DVD-n - ha ez a szived vagya -, es itt nem kell tudnod fejbol
a title key-t, mert van mplayer-ben disc/title key auth dolog.

Pl az OMS site-jan emlekeim szerint (www.linuxvideo.org).

- Gábor