[Mplayer-felhasznalok] SDL

Wildhemp wildhemp at freemail.hu
Tue Jan 29 20:09:09 CET 2002

A> a gaz az, hogy programoknal erre a legtobben nem gondolnak...
A> pedig a legtobb esetben ugyanugy ott a konyv, igaz elektronikus formaban.
A> es ugyanugy benne vannak a valaszok.

Egesz veletlenul nem volt benne a valasz,amit kerestem. Merthogy arrol
senki nem irt,hogy mer nem megy az sdl. En is csak azert irtam akkor
ide,mert nem tudtam hol a gond. De mostmar tudom,csak eppen azt
nem,hogy mit csinaljak,hogy menjen. De mindegy. Ugyis az lesz mint
altalaban. Majd egyszer rajovok,hogy mi a gond...