[Mplayer-felhasznalok] SDL

Wildhemp wildhemp at freemail.hu
Tue Jan 29 20:06:01 CET 2002

JM> amit szeretnel. De egy szamitogep kicsit mas. Erdemes neha elolvasni a
JM> keszitok altal osszeallitott dokumentaciot, mert hasznos dolgok lehetnek
JM> benne. A billentyuzet nincs kozvetlen kapcsolatban a cpu -val, ezert
JM> hiaba vered, ha nem erti mit akarsz ... viszont csak akkor tudod meg,
JM> hogy mit akar ha elolvasod a dokumentaciot.

Oooooooooooooooo.Bocsass meg zsenikem,de elolvastam a dokumentaciot,
masreszt meg nem vagyok annyuira lamer,hogy a billentyuzetet verjem,
ha nem megy valami.Szokatam gondolkodni is. Kosz a segitseget...

JM> a binutils, vagy forditottal egy nagyon rosz glibc -t ... leven a libc

Meg nem sikerult leforditanom a glibc-t...es gondolom a binutilsbol
nem lehetett ketto is nagyon szar...

JM> csak az ld-linux.so -ra linkel, de az is a glibc -ben van, igy kulon nem
JM> lehet elbaszni, csak egyszerre (ugyanis a hiba akkor is fennallhat ha
JM> nem kozvetlenul rontottal el valamit, hanem egy masik osztott
JM> konyvtarat, amit hasznalna).

nem szoktam baszogatni a konyvtarakat...