[Mplayer-felhasznalok] Re: Felirat+FPS

Khiraly khiraly at cia.hu
Tue Jan 29 17:55:24 CET 2002

 Hi!
 Ezer bocs(de tenyleg), az elobb rossz helyre ment.
 (Replyt azert nem tudok nyomni,
 mert nalam a levelezes nagyon rosszul van megoldva.....
 (de ez tenyleg nem mplayer tema, de annyi, hogy irni weben tudok,
 megnezni, ha gyorsan akarom, akkor POP,
 es mindezt ugy, hogy FR-ben vagyok)

 Akkor meg egy kerdes. Tudom, tudom, en vagyok a lama, meg minden.
 Kodolt .vob lejatszasa:
 tehat azt irja a doksi, hogy libcss kell hozza, nem libdvdread.
 Szejjel turtam erte a webet:
 csak ilyet talaltam libdvd0.0.1 ez az?
 (mert en atneveztem forditas utan kapott libdvd.0.0.1.so->libcss.so-ra)

 TEhat szerintem nem ez az, ha valki egy _pontos_ URL-t kuldene,
 annak nagyon orulnek.
 A libdvdread+libdvdcss-sel nem volt gond, csak ez a libcss hol
 leledzik?

 Meg egy kerdes(en voltam a feliratos):
 tehat ha valki beirna, hogy atlagban milyen fps-t hasznalnak a filmek,
 az nagyon jo lenne(25-ot tudom:) mert akkor nehany probalkozas
  utan csak paszolna a felirat.
 (bocsesz, de allandoan feliratot tesztelek mplayerrel:)
 Olyant lehetne, hogy egy gomb lenne ennek is, int az A-V szinkronnak?
 Ami _NAGYON_ pozitiv, az az, hogy kiirja az A-V szinron eltolodasat az
 ujabb
 verziok.
 Igy nem lehet elveszni:))(hoyg mar mennyit, es hova tologattam), tudom
 csak
 nekem vannak ramaty minosegu avijaim.

 Kosz szepen, es bocs a szamolasi hibaert...:)
 Khiraly