[Mplayer-felhasznalok] SDL

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Jan 29 17:48:33 CET 2002

Hi,

> Ha nem hasznalnal szamitogepet, akkor nem lenne az, mert egy video -t
> manual nelkul is lehet kezelni, ha eleg erosen utod talan azt csinalja

hat ezzel pont nem ertek egyet :)
mondjuk a PLAY-t megnyomni en is meg tudom maanual nelkul, de pl.
kitalalni neha hogy hogy kell beprogramozni erre-arra vagy atallitani
valamit (pl. mesecamrol pal-ra) ahhoz kell a konyv (ha nem akarok par hetet
raszanni kiserletezesre :))

ami a lenyegm hogy egy videonal mindenkinek tok teremszetes hogy ott a
doksi es megnezzuk benne mit hogyan.

nem hiszem hogy pl felhivnad a Sony-t hogy mondjak mar el hogy kell
beprogramozni a HBO-t a 18-as csatornara...

a gaz az, hogy programoknal erre a legtobben nem gondolnak...
pedig a legtobb esetben ugyanugy ott a konyv, igaz elektronikus formaban.
es ugyanugy benne vannak a valaszok.

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu