[Mplayer-felhasznalok] pim1 video codec

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Jan 28 19:57:28 CET 2002

Hi,

> ez termeszetesen csak poen volt! :-)))

nem rajtunk multik.
amugy ha az megnyugtat, a vangelis koncert pim1-be van felveve nekem, es
igazan szeretnem mar atrakni mencoderrel divxbe de nem tudom.

a dll nem mukodik az avifileosok altal maintainelt win32 emu koddal. nem
tudom miert, windoz crackeleshez nem ertek, nem is akarok. ha ismersz 1-2
softice wizardot vagy csak lowlevel win32 hackert akkor uszitd ra a
problamara.

ha nagyon raersz, esetleg nezd meg hogy wine+windozos player viszi-e. ha
igen, az jo, akkor talan nemi osszehasonlitassal meg lehet talalni a bugot.
imho vagy bugos a dll, de a bug windozon nem jon elo, vagy valami speco
windozos dolgot hasznal amit nem tokeletesen emulalnak le linuxon.
pl. az acelp.dec codecnek a float->int konverter kerekietse miatt nem
mukodott...

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu