[Mplayer-felhasznalok] pim1 video codec

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Mon Jan 28 19:47:40 CET 2002

On Mon, Jan 28, 2002 at 07:52:23PM +0200, Arpi wrote:
> ismert, benne is van a TODO-ban, ha megnezted volna
> en nem tudtam fixelni (win32 emulacioval van gaz), kabi meg meg nem fixalta
> (lehet nem is fogja)

aha tehat ne nagyon remenykedjek. hat ez igazan kar.

A LEVEL TOVABBI RESZE CSAK AZ IDOMILLIOMOSOKNAK SZOL, NINCS BENNE SEMMI FONTOS,
NYOGODTAN KI LEHET HAGYNI! :))

amiert jo lenne, ha az mplayer az ilyen kodolasu avi-kat is lejatsza:

minden lanparty-n megy tobb-kevesebb sav linux vs windoz temaban / felhasznalok
kozott (ez persze nem tul komoly, nehogy a windoz tabor megsertodjon :))
tobbszor is dicsekedtunk, hogy "az mplayer a legkiralyabb movie lejatszo!"
mindent le tud jatszani, stb! ez eddig igy is volt. pld.: volt egy hibas q3
movie demo ami windozon a lejetszas megkezdese utan 10mp-el televagta a
kepernyot zold es piros csikokkal, majd az windoz media player kilepet. az
mplayer termeszetesen lejatszotta :) (igaz voltak kisebb szinhibak ott, ahol a
windozos stuff kilepett, de ettol eltekintve cool volt! (termeszetesen ment a
"na mi van bazze?!..stb,stb." :-)

aztan egy masik file ami szinten szinte azonnal kilepett a lejatszas megkezdese
utan. igaz, hogy ezt elsore az mplayer sem tudta lejatszani, de ffmpeg -el
tettem egy kiserletet es "atforditottam" avi-t avi-ba asszem. ezutan mar le
tudtam jatszani a windozosok megdobbenesere.
ez meg me. idokben volt. "ie.=idoszamitasunk elott" rovidites utan szabadon:
"me.=mencoder elott" :-)

szoval "nagyon sok nullra" vezetunk a linux vs wirus flame-n es most amikor
szembesultunk a pim1 codec-el :-) ekkor a windozos taboron volt a sor: "na mi
van bazze?!..stb,stb." :-)

megertem, hogy nem tudtok egyszerre mindennel foglalkozni. legkozelebbi lanra
szombaton delelott jovunk ossze, tehat eleg, ha a pentek esti cvs-ben benne van
a mukodo pim1 codec.

koszi, csa'!
--
l4mer|E