[Mplayer-felhasznalok] movie felbontasa

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sat Jan 26 12:02:55 CET 2002

hi!

aki ezzel foglalkozik (akar hobbi szinten is) annak biztos trivialis, de en nem
ertem, hogy a ra'kba lehet az, hogy ha en keszitek egy 512*384 felbontasu
movie-t, (akar tomoritettlen .avi formatumban) es azt teljes kepernyosre
nagyitom -fs, zoom, -vm, stb. meglehetosen pixeles/darabos lesz. ezzel szemben a
egy videocd-rol rippelt (pld. biztos sokan ismeritek a shrek-et) shrek.avi, ami
szinten 512*384 felbontasu, teljes kepernyosre nagyitva latszolag alig veszit a
felbontasabol. szal nem eseik pixelekre a kep.

hogy van ez?

teljesen konkretan: quake3 (game) konzolba: cl_avidemo 24 ; demo $demoname
hatasara a $demoname demorol masodpercenkent 24 kepkockat ment a vinyora mit
osszefuzve quake3 movie-t kapunk.
namost en ugy csinaltam, hogy 1280x960 felbontasban (anti-aliasing, meg minden)
mentettem el a kepeket ezt osszefuzve a minoseg termeszetesen kivallo. azonban,
ha ezt 512x384 konvertalom (kepenkent) es ebbol keszitek egy tomoritettlen
.avi-t, az mar pixeles, darabos lesz, ha teljes kepernyos modban nezem meg.
(1024x768 felbontasban)

szal, baromira nem vagom mi kulonbseg van a ket 512*384 felbontasu movie kozott.
orulnek, ha valaki felhomalyostina rola. thx!

cs'
--
l4mer|E
 ° windows ?