[Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

Peter Polonkai polisoft at enternet.hu
Thu Jan 24 08:33:29 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002 04:36:47 +0100
l4mer|E <l4mer at lamer.hu> wrote:

> ezek miben allnak, mert lehet, hogy eddig nem vettem eszre.

Hali!

Ehhez szólnék csak hozzá, de ahhoz keményen :)
Vettem egy Geforce2 MX200-as kártyát, hogy jó legyen nekem.
Hát.... Nem lett jó, és méghozzá azért, mert az X állandóan
(kb 5 perc) simán csonttá fagyott magával rántva az egész Linuxot.
Megnéztem win alatt is, mert arra gondoltam, hogy kártyahiba, de
nem az volt. Win alatt futott mint állat. Gondoltam, hogy a linuxos
nvidia driverrel lesz a gond és nem is tévedtem. Visszatettem az eredeti
X 4.1.0-as cuccot alá és úgy simán és fagyás nélkül futott.
Végkövetkeztetés: gef2 kidobva és visszaraktam a tnt2pro kártyámat, ami
viszont simán megy fagyás nélkül :)

Láthatod hogy nvidiám van tehát nem anyázok feleslegesen.

Polesz
polisoft at enternet.hu
Slackware 8.0 - kernel 2.4.16 - riva tnt2pro