Offtopic Re: [Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

Ponekker Zoltan pontscho at makacs.poliod.hu
Thu Jan 24 12:17:26 CET 2002

Hali

www.matroxusers.com -- ha megtalalod tied lehet ;) En innen szedtem anno.

Mer ugye gyari csomagokban nem igazan i586 - on felul optimalizalva, es ez
szerintem i686 - on is eleg sok fejterest okozhat, mer pl. k6-2 - on i586
es k6 kozotti optim durvatn 10 - 15 szazalekot jelent.

> Errol mondanal egy par szot? Melyik driverre gondolsz itt?

OpenGL, Matrox, megatobbiosses. Minden liben segit.

Amit g400, csak 450 gagyi szar lassu.

Pontscho