Offtopic Re: [Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Thu Jan 24 09:14:38 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 03:07:48AM +0200, Arpi wrote:

> btw, linuxon milyen drivert raktal alaja?
> mert a kartya default orajelen kb 2/3-an megy mint amit tud, es amire a
> wines driver allitja. linuxon vagy gmgaclock-al be kell allitani rendesen,
> vagy az mga_hal-os driver kell, az is megcsinalja ezt.

Honnan lehet "beszerezni" ezt a gmgaclock nevu programot?

> plussz, ha meg ujraforditod a drivert meg a dri core-t a procidra
> optimalva...

Errol mondanal egy par szot? Melyik driverre gondolsz itt?

> (teszteltem mind a 4 kartyat (g400,g400max,g450,g550) linuxon)

Esetleg arrol is tudsz valamit mondani, hogy mit tud a G450-es kartya
4.2-es X-szel? xserver-xfree86 4.1.0-11, glxgears merese: ~850 fps,
Celeron 800MHz-es procival, 128MB RAM (bar ez utobbi nem befolyasolja
szerintem). Tudnal mondani egy altalad mert erteket a fenti kartyakrol?

Ha ezek a kerdesek tulsagosan kivul esnek a lista temajan, akkor
kerhetnem, hogy maganban valaszolj?

--
		Udvozlettel
				    Zsiga