[Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Thu Jan 24 04:36:47 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 03:07:48AM +0200, Arpi wrote:
> ezt higyjuk el?

probalj nem magadbol kiindulni es akkor talan sikerul. egyebkent a kovetkezo 2-3
sorban kifejtettem, (amit nem replyztel be) hogy miert dontottem ugy.

az ember elete folyaman sajnos eleg soxor rakenyszerul, hogy a valosagtol eltero
dolgokat allitson (hazudjon) de esetemben az nem egy mplayer listara kuldott
levelemben fog megtortenni.

> a linuxos driverekkel ugy 15-20%-al ment _gyorsabban_ mint a winessel.
> es ez teny. kivancsi lennek mivel merted azt hogy a felet megy!
> ja, es mindez meg az utah-glx driverrel volt, ami melelsleg csak agp 1x-ben
> ment. a dri-s driver ennel is gyorsabb valamivel, az sse/3dnow optimolt mesa
> miatt.
> btw, linuxon milyen drivert raktal alaja?
> mert a kartya default orajelen kb 2/3-an megy mint amit tud es amire a
> wines driver allitja. linuxon vagy gmgaclock-al be kell allitani rendesen,
> vagy az mga_hal-os driver kell, az is megcsinalja ezt.

"termeszetesen" quake3-al mertem. alig ment 100 fps felet. ennyit ment a noname
tnt2m64-em is a regi rendszeren. azaz, ha feltetelezzuk, hogy a matroxrol
letoltott mga_hal-os driver-el (amivel jonak kellett, volna lennie, ha jol
ertelek) elszurtam valamit es erre a teljesitmenyere meg rahuzhattam volna
30%-ot, a 130 vagy akar a 150fps is edes keves hw-bol, hiszen a gef2ti sw-bol is
hozza ezt (164fps).

> imho megin kihagytal par rtfm-et es azer anyazol itt feleslegesen.

mutasd mar meg hol anyaztam? azt irtam a wines driver tobbet tud mint a linuxos
es ez igy van. ti is leirtatok az mplayer doksiban, hogy a wines driver tud pld.
a tv kimeneten hw gyorsitast, de linuxos nem.

> bar igazad van, mier nem huzzak alapbol maxra a kartyat linux alatt is, azt
> max lefagy ha nem 100% tuti pl. az alaplap. nvidia ezt jatssza.

az nvidia nemigen, de jopar kartya gyarto huzza az nvidia csipeket a gyarilag
javasolt orajel felett es meg pofatlanul garanciat is vallanak a
felhuzott csipekre.

> a q3-as teszt szerint amit vmi linuxos game magazin csinalt csak 97%-at
> hozza a linuxos a winesnek nvidian. amugy mind1.

ja, en is olvastam vagy ket evvel ezelott a 0.7valahany linuxos driverekkel.
amugy telleg mind1.

> hasznald, es ha nem fagyik akkor meg boldog is lehetsz.

kb. 0.95-ig quake3-bol kilepve fagyott olyanokat, hogy orom volt nezni.
(10-bol 1x)
1.0 driverek ota semmi gondom veluk es egyaltalan nem fagy.

> sajnos en inkabb csak fagyasrol hallottam eddig nvidia kapcsan.
> meg Xv bugokrol.

ezek miben allnak, mert lehet, hogy eddig nem vettem eszre.

> heh? mi koze ennek a topichoz?

a tamogatas (linuxos tamogatas) minosege okan.
megjegyeznem: erdekes ahogy reply-zel. olyan csigatvketto / rtlklub dejavuum van
tole.

> mier, annak miota van?

GL_RENDERER: GeForce2 GTS/AGP/3DNOW!
Initializing OpenGL extensions
...ignoring GL_S3_s3tc
...using GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
XF86 Gamma extension initialized

GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce2 GTS/AGP/3DNOW!
GL_VERSION: 1.3.0
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_imaging .... stb ... stb

mar eleg regota.

cs'
--
l4mer|E