[Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

Botka Istvan boti at makacs.poliod.hu
Tue Jan 22 21:23:23 CET 2002

On Tue, 22 Jan 2002, [iso-8859-2] Gábor Lénárt wrote:

> Amator vagy Arpi. Csak egy kis AI modul kell bele, ami IQ-bol kitalalja
> mit kell csinalni vele. Es rogton ir egy patch-et, commit-olja CVS-be,
> kozben leforditja onmagat, frissiti az MPlayer-t, helyreallitja a Pluto
> palyajat stb. Egyszeru. Nem tudom felfogni mit nem lehet ezen erteni :)

Vegyetek ma' eszre, hogy a ringyozos csodak azok a kiterjesztes alapjan
dontenek egy file "tipusarol" a microdvd is annyit csinal az
emlegetett extrakent, hogy belenez a fileba es az alapjan probalja
eldonteni, hogy az altala ismert formatumokbol melyikre hasonli a
legjobban a feliratfile, es annak megfeleloen jatsza le.
Ez az mplayanal defaultbol megy, mer' az ugy jo :)))

---
By(t)e & 73! dx de Boti & (hg8lgn)
A member of HuLUG                     http://www.cab.u-szeged.hu/local/linux