[Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Tue Jan 22 12:51:26 CET 2002

On Tue, Jan 22, 2002 at 04:36:06AM +0100, l4mer|E wrote:

> miert mi bajod a gyari driver altal krealt tv kimenettel? bar kerdesedbol itelve
> gondolom nem olvastad el a doksikat. :p
>
> $NVIDIA_GLX-1.0/TVOUT_README
> $NVIDIA_GLX-1.0/TWINVIEW_README
>
> igaz, hogy az nvidia zart forrasu drivert fejleszt a kartyaihoz, de legalabb tudja
> azt amit a wines driver, ami nem mondhato el sem a matrox g*, sem az ati rageon-on
> open source driveru kartyakrol.

Azert ennel egy fokkal igeretesebb:
http://rivatv.sf.net

Javallom a levlista archivumat, kulonos tekintettel az utolso par levelre.

Hint: megszereztek a (majdnem?) teljes portkiosztast, a media-portet is.

A TV out tudtommal mar egy ideje muxik, a TV in-en meg dolgoznak.

Udv,
kisg

PS: Ezzel egyutt akkor lassak Nvidia kartyat a gepemben, amikor a hatam
kozepet. A Matrox G400 szerintem egy eleg jo kompromisszum olyannak aki nem
3D-re hasznalja a gepet.