[Mplayer-felhasznalok] Hi mindenkinek!

Khiraly Kalman khiraly at cia.hu
Tue Jan 22 01:36:12 CET 2002

Hi!
Szanom banom, de en csak most talaltam ra a levlistara.
(valahogy a downloadhoz, vagy valahova az oldalon el kellene helyezni, hogy van _magyar_ levlista. Egy forum lenne az igazi....)
Tudom, tudom a dokumentacioban benne van. Szo ne erje a haz elejet en mindig atnezem, hogy van mar-e valami ujdonsag.
Amikat most fofgk kerni/kerdezni, azo9kat vagy nem talaltam meg, vagy nem jottem ra. Tehat sorjaban:

1.Felirat csuszik a filmhez, tudom hogy avn -subfps, _DE_ azt hogy lehet lekerdezni, hogy a felirat eredetileg hany fps-re lett csinalva? Mert probalkozni eleg uncsi...

Meg mindig felirat:
tobb kivansag:
ENm lehetne pozicionalni a feliratot? Mert mindig a filmre rakja ki, amikor rendszerint alul felul van egy rakat fekete hely.
Ha mar pozicionalni lehetne, akkor nem lehtne egyszerre tobb feliratot megjeleniteni?(mert en(kulfold) szeretnem az angol feliratot +magyar, vagy francia, hogy valamit ertsek is belole(angolul meg nem nagyon tudok). Tehat egyet felulre, egyet alulra.

A kepet is jo lenne ha meg lehetne hatarozni, hogy fuggolegesen hova rakja(mert en fel raknam felulre, es alulra arra a rakat feketere boven kiferne a felirat.

Ami az almom, es hab lenne a tortan(mert meg sehol se lattam ilyet):

Nem lehtne megadni egy .png(atlatszo, felig atlatszo) fajlt amit a filmra rarakna?
Mert van nehany .avi fajl, amit ha lejatszok akkor egy zold(stb) szinu vekony vilagos csik van ami rontja az illuziot, en erre teszem azt raraknak egy fekete teglalapot(amit GIMPpel csinalnek kenyem kedvem szerint), es tokely lenne. Ez abszolut nem az Mplayer hibaja(marmint a csik), mert pl windoz alatt le se jatsza:))

Vagy ami tenyleg nagyon kircsi lenne, egy emblemat ki lehetne rakni a jobb felso sarokba(vagy akarhova) ami mondjuk felig atlatszo, szoval sajat TV-csatornam lenne:)) Milyet lehetne mar izzitani a tobbiek elott, foleg majd ha a TV-out is menni fog, akkor az egesz kollegium elott:))

Tudom hogy nagyban megy ez a ViDiX, vagy mi fene fejlesztese, ha bele lamalkodhatok, valaki tudja, hogy ezzel valmi esely lesz Nvidia-kartyaval TV-outot csinalni? Vagy van eziranyba probalkozas(visszaolvasva az archivumot leht hogy valami lesz), tehat egy het, honap, Husvet, nyar, ev, vagy esetelg soha;szoval mikorra varhato, csak ugy sacc/kb...

Aki tud valszoni(ami tenyleg prob, az a sub), az ne kimeljen.

Meg annyit nem lehetne azt, hogyha egy feliratot nem ismer fel, akkor is megprobalna lejatszani(max nem sikerul), mint mondjuk a MicroDVD win alatt.

Kosz szepen.
Szasztok!