[Mplayer-felhasznalok] LIRC - Pinnacle Studio PCTV

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Fri Jan 18 12:05:56 CET 2002

On Fri, Jan 18, 2002 at 03:05:12AM +0100, Jónás Zsolt wrote:

> yep, ezt csinaltam en is

Debian csomagbol felteve is benne van :)

> barhogy varialtam a felparameterezesevel vagy csak szimplan inditva sem
> tortent semmi sem, elindul, nem ir ki semmit sem.
> ps aux | grep lircd  => latom, fut

En elinditottam az irexec -et a hatterben. Ezutan mukodik a
taviranyitom. Szedd le a http://www.shinwa.hu/linux/lircrc
fajlt, es tedd be a home konyvtaradba .lircrc neven. Lehet
valahogy kozponti fajlkent is hasznalni, de ez egyelore meg
nem erdekelt :) Meg csak az xawtv-vel volt idom kiprobalni,
mplayerrel nem :(

--
		Udvozlettel
				    Zsiga