[Mplayer-felhasznalok] LIRC - Pinnacle Studio PCTV

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Fri Jan 18 06:36:25 CET 2002

On Fri, Jan 18, 2002 at 03:05:12AM +0100, Jónás Zsolt wrote:
> Udv!

Ejjjj Jonci gyerek, mit csinalsz Te itten? :) Te meg elsz?
Swan puszil (gondolom :).

> yep, ezt csinaltam en is

> barhogy varialtam a felparameterezesevel vagy csak szimplan inditva sem
> tortent semmi sem, elindul, nem ir ki semmit sem.
> ps aux | grep lircd  => latom, fut
> mplayer (vagy barmi mas ami hasznalna) inditasa utan egybol
> ps aux | grep lircd   => nem latom hogy futna
> nem talaltam olyan HOWTO-t amiben le lenne irva, hogy mit kell beforditani a
> kernelbe. bevallom csont hulye vagyok ehhez a reszhez. probalgattam egy-ket
> dolgot beforditani de semmi eredmeny...

Amugy pont ilyen TV kartyam van, de tavriranyito (ezt igy irjak jobb helyeken :)
nelkul, viszont LIRC-et meg nem proszaltam, de Arpinak abban igaza van, hogy
a sample config file-ok kozott lehetne turkalni. Meg ha jol remlik akkor amikor
neztem FAQ-t LIRC-eknel, irtak par erdecache dolgot (www.lirc.org), erdemes
elolvasni (pl hogy lefordul ugy is hogy csak network support van benne, es
semmi halozati szal oda kell figyelni amikor forditod).

> amit eddig elertem, hogy a humanoid szobatarsat vezenyszavakkal tudom
> tavmukodtetni, de sajnos mar kezd morcosan nezni :>

:) Most hol lax? Ja ezekre a kerdesekre inkabb maganban valaszolj :)

> ofkoz, de sajnos itt meg nem tartok:(
>
> Jonci

- Gábor