[Mplayer-felhasznalok] LIRC - Pinnacle Studio PCTV

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Thu Jan 17 23:32:26 CET 2002

Udv!

Bocs, ha talan kicsit offtopic, de hatha valaki tud segiteni.

Amikor az MPlayer doc-ban olvastam, hogy tamogatja a LIRC-et akkor kello
elszantsagot ereztem, hogy beizzitsag, de aztan kudarc lett a vege. HOWTO-k
utan kutattam, forumokra irtam, de segito HOWTO-t nem talaltam, forumon meg
nem segitett senki sem:( Pinnacle Studio PCTV kartyam van, sorosporti
taviranyitoval. Ha valaki tudja, hogy hogy a bubanatban lehet eletet lehelni
a kutyube akkor legyen szives dobjon meg egy emaillal.

Udv,
Jonci