[Mplayer-felhasznalok] libavcodec

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jan 17 13:36:00 CET 2002

Hi,

> Bocs a doksi nem ellentmondásos, a hiba az én készülékemben van
>
> Van rá esély, hogy a jövoben lesz 2 menetes divx kódolás az ffmpeg-ben?

esely mindenre van.
jelenleg viszont jo qscale estimate implementacio hijan a libavcodec
enkodolasra nem tul jo, legalabbis kis bitraten. azt inkabb realtimera
irtak, arra megfelel, de 2-3 mbit ajanlott.

inkabb varjatok 1 hetet, ha minden igaz, lesz xvid codec, ami divx4
kompatibilis es 100% gpl... (es meg allitolag szebb gyorsabb stb is)

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu