[Mplayer-felhasznalok] ffmpeg libavcodec fa

Kovács Tibor tkovacs at e-park.hu
Wed Jan 16 10:29:02 CET 2002

Sziasztok!

Mivel rájöttem, hogy az divx4 (volt opendivx) minden, csak nem open, elkezdtem érdeklődni az ffmpeg en/dekóder iránt.

Csakhogy cvs mplayer-t szoktam fordítani, és ehez cvs klienssel le kéne szednem az épp aktuális ffmpeg-et.
Én viszont csak cégnél férek hozzá a nethez, és ráadásul proxyn, tűzfalon keresztül, amin nincs http tunneling
Így aztán nem tudom letölteni. Kérdésem: nem lehetne valahonnan sima http letöltéssel megszerezni?

Előre is kösz

Karika