[Mplayer-felhasznalok] MPlayer "finomhangolasa"

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Wed Jan 16 00:34:18 CET 2002

On Wed, Jan 16, 2002 at 12:16:49AM +0100, HawkY wrote:
> Probalkozom a Linuxszal es az MPlayerrel is mostanaban. Sikerult
> leforditanom es mukodesre birnom. Odaig buheraltam, hogy mar a film
> ablakanak meretet tudom valtoztatni WMakeres trukkokkel, de nem jon ki
> rajta a menu! (Jobb gomb vagy a kozepso) Hanem mar az elejetol van egy
> masik "film-ablak", ami csak arra jo, hogy azon tudom elocsalni a menut.
> Viszont sokra nem megyek vele, mert ha menubol valasztom ki a film meretet,
> az ures ablak merete valtozik. Mit tudtok tanacsolni, ilyenkor mi van!?
>
> Mellekelem az installalt csomagjaim listajat, hatha kitunik mi kene meg!

ugye ezt poennak szantad. nem gondolhattad komolyan, hogy valaki helyetted
a doksi nyalazasa kozben kikeresi neked mellyek azok a csomagok amik
kell(het)-nek es nincsenek benne a listadban?

> Ps2.: A rendszer GNU/Linux Debian Woody+nVidia TNT2 (Nincs meg fent az
> nVidia-s driver)
> Ps3.: -vo sdl (-vo xv-vel nem is ad kepet, -vo x11-gyel pedig nem
> zoom-ol...)

nv-vel nem is fog menni az xv. eloszor szedd le az nvidia drivert es utana
forditsd ujra. ugye nem olvastad el a magyar nyelvu, kivallo minosegu
dokumentaciojat? csak azert gondolom, mert az nvidiarol osszesen ennyi van
irva:

---

nVidia nem túl jó választás Linux alá.. A bináris, zárt forráskódú nVidia
meghajtót kell használnod, ami az nVidia honlapjáról tölthető le. A szabvány
XFree86 meghajtó nem tartalmaz XVideo támogatást ezekhez a kártyákhoz, mivel
az nVidia nem adja ki a specifikációikat.

Úgy tudom a legújabb XFree86 meghajtó már tartalmaz XVideo gyorsítást a Geforce
2-es és 3-as kártyákhoz.

* Riva128-as kártyáknak még az nVidia meghajtóval se lesz XVideo-juk :(
Panaszkodj az nVidiának.

---

hat ebben nem lehet elveszni.

cs'