[Mplayer-felhasznalok] MPlayer "finomhangolasa"

HawkY hawky at freemail.hu
Wed Jan 16 00:16:49 CET 2002

Sziasztok!

Probalkozom a Linuxszal es az MPlayerrel is mostanaban. Sikerult
leforditanom es mukodesre birnom. Odaig buheraltam, hogy mar a film
ablakanak meretet tudom valtoztatni WMakeres trukkokkel, de nem jon ki
rajta a menu! (Jobb gomb vagy a kozepso) Hanem mar az elejetol van egy
masik "film-ablak", ami csak arra jo, hogy azon tudom elocsalni a menut.
Viszont sokra nem megyek vele, mert ha menubol valasztom ki a film meretet,
az ures ablak merete valtozik. Mit tudtok tanacsolni, ilyenkor mi van!?

Mellekelem az installalt csomagjaim listajat, hatha kitunik mi kene meg!

Koszonom,
Balazs

Ps.: Nem vagyok a lista tagja, igy kerek mindenkit aki segit, kuldje
valaszat erre a cimre:
hawky at freemail.hu

Ps2.: A rendszer GNU/Linux Debian Woody+nVidia TNT2 (Nincs meg fent az
nVidia-s driver)
Ps3.: -vo sdl (-vo xv-vel nem is ad kepet, -vo x11-gyel pedig nem zoom-ol...)

Linux is like a wigwam:
         "No Windows, no Gates and Apache inside!"