[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis+v4l

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Fri Jan 4 22:23:19 CET 2002

Gabucino:
> Na. Irtam egy 0. fejezetet doksiba "Hogyan olvasd a dokumentaciot" cimmel..
> Mar ha olvassa vki ;) Olvassatok el.
>
> Arpi sajnos telleg kicsit ideg lehetett mikor irt :((
> Meg lehet szokni :) (ez ekezetek nelkul eleg 2ertelmu lett ;))

Na úgylátom, hogy már késő, de hátha mégsem.
Szóval az RTFM-jellegű válaszok helyett egyszerűbb lenne (vagy lett volna)
semmit sem válaszolni (Árpi). Gondolom, nem hiányzik senkinek néhány
kényelmes useren kívül, hogy ez a lista is csak egy legyen az online help-re
használt eszközök közül. Ez felhasználós lista, majd a felhasználók kisegítik
egymást. Ha olyan témáról van szó, ami bennevan a doksiban, akkor a sok
felhasnyáló között csak lesz olyan, aki olvasta is, és az majd megírja, hogy
RTFM.

Így Árpi még több időt takarít meg, és még fel sem tűnik senkinek, hogy nem
jött tőle válasz. Ha meg valaki mégis számonkérné ezt, az már nyilvánvaló
pofátlanság, így viszont a morcos kommentek táptalajt adnak mindenféle
válaszhoz.

s.