[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis kerdes...

Pásztor György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Fri Jan 4 16:08:09 CET 2002

Hali,

"Arpi" <arpi at thot.banki.hu> írta 2002-01-04 16:29-kor:
> [...]
Igen, erre gondoltam, csak nem jutott eszembe a neve:)

> tegnap ota mar van ra patch, de meg nincs bennt cvs-ben.
> ha nagyon kell, rakd ra a patchet, de eleg bugos meg...
Nem írtam, hogy nagyon kell, csak rtfm-ben sehol nem leltem...
Még annak ellenére, hogy első felindulásból elkövetett válaszod rtfm volt...

> btw doxban en se lelem, vagy en is bena vagyok vagy Gabu nem irta meg bele a
> magyarba.
Viszont vobsub support be volt igérve.
Ne érts félre, nem számonkérni akarom. Csak tudni szerettem volna, hogy mi a
franc is ez a felirat, és hogy egyáltalán van-e remény arra, hogy mplayer
valaha is támogatni fogja.

> viosznt tv ugyben, faq-bol:
>    Q: Működik a tuner, MPlayerrel jó a kép is, hang is, de a MEncoder nem
>    enkódol audio-t!
>    A: A TV hangjának kódolása még nincs kész, dolgozunk rajta.
Valóban a FAQ-ban ott van.
Azért nem találtam, mert az encoding részben néztem, és nem a faq-ban.
De én csak gyorsan belenéztem, mint írtam, ez nem az én problémám, csak
írtam, hogy pontsco "vicces" válaszával volt bajom. Ha mellé pl. odaírja,
hogy mellesleg rtfm, akkor tudtam volna én is, hogy alaposabban át kell
nézzem a doksit. Mert akármennyire is nem hiszed, de én is szoktam a doksit
olvasni. Bár tény a faq részben pont nem néztem. De akkoris az lett volna ez
esetben a válasz pontscho részétől, hogy rtfm://faq, mert így félrevezető...
Kb. azt sugallja (legalábbis számomra), hogy _még_ nincs a doksiban...
És az encoding résznél nem is volt!:) faq/encoding-nál volt, de ott meg már
tényleg nem néztem. Az angol mplayer listát meg nem mindig olvasom, mert
minek erőlködjek, ha van madzsar is...

Üdv:Gyur!
---
Pásztor György  JATE PTM IV.           /         Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /          - Milyen gázszag van itt
pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu        /             és milyen sötét!
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15     /