[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis kerdes...

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 4 15:29:13 CET 2002

Hi,

> Ez amit leirtal a vobsub. Par napja, ket unnep kozott neztem, az aktualis
> cvs verzio, meg nem tudta, aztan gyorsan megjott a szoveges felirat is,
> igy nem kellett vele tovabb foglalkoznom, azota meg nem frissitettem
> mplayert, de mindjart indul a
> cd ~/down/mplayer/main ; cvs -z3 up -APd
> parancs :-)

tegnap ota mar van ra patch, de meg nincs bennt cvs-ben.
ha nagyon kell, rakd ra a patchet, de eleg bugos meg...

btw doxban en se lelem, vagy en is bena vagyok vagy Gabu nem irta meg bele a
magyarba.

viosznt tv ugyben, faq-bol:

   Q: Mûködik a tuner, MPlayerrel jó a kép is, hang is, de a MEncoder nem
   enkódol audio-t!
   A: A TV hangjának kódolása még nincs kész, dolgozunk rajta.

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu