[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis kerdes...

Botka Istvan boti at makacs.poliod.hu
Fri Jan 4 15:24:03 CET 2002

On Fri, 4 Jan 2002, Pásztor György wrote:

> számomra nem triviális a dolog de lehet, hogy másoknak igen.
> Szóval adott egy .avi, amihez a felirat vmi dvdtípusú feliratban van:
> .idx, .sub, .id?, szóval azt hiszem az a fajta felirat, mint ami a dvdken
              ^^^^^ ez .ifo lesz.
> is szokott lenni. A .sub kb. 6 mega bináris vaczak, a többi meg vmi szöveges
> cucc... Nem vagyok biztos benne, de gondolom, hogy ez az a dvdsub, amit

Ez amit leirtal a vobsub. Par napja, ket unnep kozott neztem, az aktualis
cvs verzio, meg nem tudta, aztan gyorsan megjott a szoveges felirat is,
igy nem kellett vele tovabb foglalkoznom, azota meg nem frissitettem
mplayert, de mindjart indul a
cd ~/down/mplayer/main ; cvs -z3 up -APd
parancs :-)

---
By(t)e & 73! dx de Boti & (hg8lgn)
A member of HuLUG                     http://www.cab.u-szeged.hu/local/linux