[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis kerdes...

Pásztor György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Fri Jan 4 15:12:21 CET 2002

Hali,

számomra nem triviális a dolog de lehet, hogy másoknak igen.
Szóval adott egy .avi, amihez a felirat vmi dvdtípusú feliratban van:
.idx, .sub, .id?, szóval azt hiszem az a fajta felirat, mint ami a dvdken
is szokott lenni. A .sub kb. 6 mega bináris vaczak, a többi meg vmi szöveges
cucc... Nem vagyok biztos benne, de gondolom, hogy ez az a dvdsub, amit
Árpiék igértek, hogy a 0.60-ban már benne van.
Ami nem triviális: ennek támogatásához kell vmi dvd-t enkódolni tudó support
az mplayerhez? (libdvdread vagy ilyesmi)
Amivel utoljára próbáltam, az még a 0.60pre2 volt, és az azt mondta, mikor
megnyitotta (mindnek ua. volt a neve-->automatkusan nyitotta hozzá a sub-ot)
hogy a sub formátuma ismeretlen...
Ha kell, akkor feltöltöm a feliratot az incomingba, de jó lenne tudni, hogy
hogy lehet lejátszani, mert a doksi alapján nem volt számomra nyilvánvaló.

Üdv:Gyur!
---
Pásztor György  JATE PTM IV.          /
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg    /         Napi idézet:
pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu       /    Ami elromolhat, az is elromlik.
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15    /