[Mplayer-felhasznalok] v4l

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 4 15:08:41 CET 2002

Hi,

> Én nem mondtam, hogy sürgõs. És én nem is hiányoltam.
> Amiért írtam, az pontsco válasza volt. Ui. imho még szmilivel se kéne egy
> ilyen levelet írni, ahol ezt írja pontscho. Ez egy magától értetõdõ
poenbol irta. ha nem erted, az te bajod
feltetelezte hogy rtfm megvolt, vagy legalabb leesik hogy arre celoz hogy
ezt mi is tudjuk

> workaround olyan esetekre, ahol nincs más megoldás. De lehet, hogy pont az
> ilyen stílusú válaszok miatt támadják a hülye külföldiek az mplayer-t,
> amiben amúgy semmi kivetnivalót sem találtam. És abban sem, hogy pl. az
> mplayer-users listán az elsõ sorban kapásból mindíg ott az utomatikus
> válasz, hogy rtfm...
es asszem itt is be kene ezt vezetni

> De ha vki megkérdezi, hogy a v4l grabbelésbe hogy lehet hangot csikarni,
> akkor pont ezt kellett volna válaszolni, amit te írtál:
nem. ezt kellett volna: RTFM

csak a tevhittel szemben en nem csak rtfm-et szoktam valasozlni, hanem 1
mondatba a lenyeget is, mint pl:
> - Olyan eszközökkel, ami a v4l szintjén hangot is ad lehet hangal együtt
>   grabelni,
> - Egyébként meg nem.
> És az meg már külön kedvesség lehet a részetekrõl, ha azt is odaírjátok pl.,
> hogy a todo lista _végére_ felveszitek, vagy már dolgoztok rajta, vagy
> mittudomén, mi a hozzáálás a részetekrõl.
benne van. doksiban is. csak hat ugye RTFM az mar luxus usereknel.
inkabb flamelnek meg anyaznak. azt egyszerubb.
aztan meg nekik all feljebb mert szova merjuk tenni

> Én megértem, hogy a sok rtfm-et nem tudó felhasználói, meg egyéb levelekkel
> tele van már a ******tök, de egy normális kérdésre imho lehetne normális
> választ is adni, annak elbagatelizálása helyett.
> És mielõtt megint engem "bántanál", nekem nem hiányzik a fent említett
> ficsõr, csak megírtam a véleményem. De végülis már megérte, amiatt, hogy egy
> ilyen infót kihúztunk belõled, hogy ha v4l szinten adott a hang, akkor megy.
egy rtfm egyszerubb lett volna
van kulon tv grabbing section, ugy remlik az elso mondat ugyanez benne

> Ha gondolod, akkor a doksikhoz meg hozzáírom, és küldök róla pacsot:)
minek. elobb nezd meg talan, mar reg bennevan.
ha mar nem olvastad, legalabb ne szorakozzal velunk hogy 'hat ha nektek
nehezetekre esik majd en beleirom es kuldok peccset'

halas lennek. lennenk.

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu