[Mplayer-felhasznalok] v4l

Pásztor György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Fri Jan 4 15:00:13 CET 2002

Hali,

"Arpi" <arpi at thot.banki.hu> írta 2002-01-04 14:46-kor:
> fogd mar fel, ezt mi is tudjuk. csak eppen kevesen vagyunk, mas dolgunk is
Tudom, hogy tudjátok.

> akadt, es a release-ig ez nem keszult el. foleg hogy se nekem se nagyreszt a
> tobbieknek nincs tv kartyajuk. kuldjel patchet ha annyira surgos.
Én nem mondtam, hogy sürgős. És én nem is hiányoltam.
Amiért írtam, az pontsco válasza volt. Ui. imho még szmilivel se kéne egy
ilyen levelet írni, ahol ezt írja pontscho. Ez egy magától értetődő
workaround olyan esetekre, ahol nincs más megoldás. De lehet, hogy pont az
ilyen stílusú válaszok miatt támadják a hülye külföldiek az mplayer-t,
amiben amúgy semmi kivetnivalót sem találtam. És abban sem, hogy pl. az
mplayer-users listán az első sorban kapásból mindíg ott az utomatikus
válasz, hogy rtfm...
De ha vki megkérdezi, hogy a v4l grabbelésbe hogy lehet hangot csikarni,
akkor pont ezt kellett volna válaszolni, amit te írtál:
- Olyan eszközökkel, ami a v4l szintjén hangot is ad lehet hangal együtt
  grabelni,
- Egyébként meg nem.
És az meg már külön kedvesség lehet a részetekről, ha azt is odaírjátok pl.,
hogy a todo lista _végére_ felveszitek, vagy már dolgoztok rajta, vagy
mittudomén, mi a hozzáálás a részetekről.
Én megértem, hogy a sok rtfm-et nem tudó felhasználói, meg egyéb levelekkel
tele van már a ******tök, de egy normális kérdésre imho lehetne normális
választ is adni, annak elbagatelizálása helyett.
És mielőtt megint engem "bántanál", nekem nem hiányzik a fent említett
ficsőr, csak megírtam a véleményem. De végülis már megérte, amiatt, hogy egy
ilyen infót kihúztunk belőled, hogy ha v4l szinten adott a hang, akkor megy.
Ha gondolod, akkor a doksikhoz meg hozzáírom, és küldök róla pacsot:)

Üdv:Gyur!
---
Pásztor György  JATE PTM IV.         /      Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg   /         Két hiroshimai kisfiú '45-ben:
pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu      /             "Nézd, Nakamo! Repülő!"
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15   /