[Mplayer-felhasznalok] v4l

Pásztor György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Fri Jan 4 10:37:34 CET 2002

Hali,

"Ponekker Zoltan" <pontscho at makacs.poliod.hu> írta 2002-01-03 11:25-kor:
> Mellette egy masik programmal grebbeled a hangot max ;)))
Hmm... Ne már... Akkor mi értelme? mplayer-nek pont az a (egyik) nagy
előnye, a többi lejátszóhoz képest, hogy megtartja jól az a-v szinkront.
Viszont, ha egy másik programmal szeded a hangot akkor:
-A mencoder egyelőre nem tudja külön fájlból venni a képet, és külön fájlból
a hangot, hogy később összefésüld
-Ha meg még tudná is, akkoris beüt amit azelőbb írtam: elveszhet a kép-hang
szinkron.

Üdv:Gyur!
---
Pásztor György  JATE PTM IV.           /        Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /       - Nyugodtan kikapcsolhatod,
pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu        /        már tároltam a szöveget.
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15     /