[Mplayer-felhasznalok] Radeon TV-out + OSD

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Thu Jan 3 23:27:39 CET 2002

On Thu, Jan 03, 2002 at 07:27:41PM +0200, Arpi wrote:
> Hi,

> Heh?
> Ad 1. dvdsub es osd az ugyanaz a code, tehat ha egyik megy maisknak is kell.
> max te kikapcsoltad osd-t de az a te bajod nem a kode.

Naszoval. Ezzel:
mplayer -fs -v -double -ao alsa9 -vo vesa:lvo:/dev/radeon_vid
/mnt/hdc2/_Finished/Bridget\ Jones\ Diary\ DVDRIP\
ENG/bridget_jones_diary_dvdrip_eng_divx.avi

ugyebar fullscreen, szep, jo, de egy deka felirat nincs. Se osd, se sub.

Ezzel:
mplayer -v -ao alsa9 -vo vesa /mnt/hdc2/_Finished/Bridget\ Jones\ Diary\
DVDRIP\ ENG/bridget_jones_diary_dvdrip_eng_divx.avi

Igy, van egy akkora alap, mint az elobbi peldanal ami a teljes film
volt, es ebben egy kisebbben megy a film.
Azaz a film korul van egy keret, ami gyonyoru szep szinekben pompazo
atmenetes kockas keret.

> Ad 2. mi a zhogy 'ottmarad a sub, es arra rakja ra a kovetkezot' ?
> csak mert ilyet nem kene neki

Ha a felirat a kepre kerul, akkor kiraly, mert (gondolom) a kovetkezo
frame felulirja az anyagot, ha mar nem kell a felirat, akkor nincs.
Ellenben, ha a felirat a kockas reszre kerul, akkor egesz addig ott
rohat, amig egy masik felirat ra nem kerul.
Gyakorlatilag, ha jon egymas utan az "Ej, mi a ko" es a "tyukanyo", akkor
abbol Ejtyukanyoko lesz.

Egy kis mazsola attachban.

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias Yotzo(@elektropont.hu)]