[Mplayer-felhasznalok] v4l

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Thu Jan 3 14:07:54 CET 2002

On Thu, Jan 03, 2002 at 11:15:12AM +0100, Kövesdi György wrote:
> Sziasztok!
>
> Az új v4l grabbelés szuper jó! De hogyan lehet hangot csalni belé?
> Enélkül ugye félkarú óriás...

Ha már itt tartunk...
Úgy vettem ki, hogy lehet állítani, hogy milyen felbontásban akarok
grabbelni. Nincs ilyen kártyám, csak tevben, ezért is érdeklődöm.

Nos, ha teszem azt _nem_ real-time akarok belole divx-et
csinálni, akkor mi az a felbontás/formátum/helyigény, amivel jó
framerate tartható? Mondjuk egy 1GHz Cel2-n.

Olyan választ várok leginkább, hogy "Én 640x480-ba, 25 fps-sel tudok
grabbelni XXX codeccel, ami brutal sok helyet foglal, vagy 1G/h"

Köszi.

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias Yotzo(@elektropont.hu)]