[Mplayer-felhasznalok] Mplayer gyors géppel

Mick Genialis genialis at dumballah.tvnet.hu
Tue Jan 1 08:55:53 CET 2002

Üdv mindenkinek!

Ha már vita volt a lassú gépekről lenne itt egy kérdés a gyorsakról is.
Mert ugye a DivX (mi más...) kodek W%#&@+% (és &@}}&@{}&@ wincseszter
scrambler gennyedék @{{@&^&@@{) alatt tud olyant, hogy preferences, meg
kvality. Mivel én nem bírtam rajönni, eztet az Mplayerrel hogy lehetne
közölni a dll-ek, vagy vo-k felé, ezért most ide állítom a kérdést.
Lehet hogy egyedi az esetem, de nálam elég hányadék a Divx lejátszás,
legalábbis úgy tűnik, mintha a default a legrosszabb minőség lenne,
processzorkraft meg akad. Tehát akkor: hogy lehetne Mplayerrel
megcsinálni a minőségállítást?

MG