[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Toth Ferenc tf198 at hszk.bme.hu
Sun Dec 15 01:18:35 CET 2002

> Ezt alatamasztom, bar pont multkorjaban hasonlitottunk ossze egy crt-t
> a laptopom tft-jevel. A monitor tulaja szerint a laptopon a szinek is
> jobbak voltak.

Az mit jelent, hogy a "szinek jobbak" ?
Szerintem baromi nehez dolgo megallapitani, hogy melyik szin szinhelyes.
Attol hogy a kep elesebb (feltehetoen nagyobb a kontraszt) nem jelenti azt
hogy jobbak a szinei.
Ez olyan mint NVidia (subjectnel maradva :) ) Gef2-nel beallitod
DigitalVibrance>0 -ra, es gyonyorkodsz a nagyobb kontraszt+gamma altal
keltett elesebb kepre, DE ha megnezel egy szep szinhuen
elkeszitett/scannelt termeszeti kepet, akkor eszreveheto a "torzulas".

Lattam egy pillanatra TFT-t nemregiben. Valahogy olyan csillogo volt a
kepe. Szerintem jo minosegu monitor (Eizo) kepet semmi sem tudja
felulmulni...

De ez mar kezd nagyon OFFTOPIC lenni!

Kitartas!!!
   {asm}