[Mplayer-felhasznalok] mencoder start / stop, es par kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Dec 11 20:34:10 CET 2002

Hi,

> Lesz ra lehetoseg a kozeljovoben, hogy az mencoder mukodeset
> idolegesen fel lehessen fuggeszteni, es kesobb onnan
> folytatni...? Mert igy a hosszabb munkakat le lehetne
> allitani idolegesen, ha gyorsan mas munkara kell a gep...

ctrl+z

> Es egy masik kerdes: Lehet olvasni, hogy paran elhagyjak a
> csapatot, most legutobb az MPlayerXP miatt... nem veti ez
> vissza a fejlesztest? Hanyan csinaljatok kb., es ebbol
> mennyi az "aktiv" tag? Es a kozelebbi es tavolabbi jovoben
> meg milyen fejlesztesek varhatoak...?

miert nem jottel el a november 9-ei linux conf-ra?
pont ezekrol beszeltem...

na jo: http://mplayer.lgb.hu

> Es egy harmadik kerdes: lesz ra lehetoseg, hogy a film
> ablakat billentyuzettel at lehessen meretezni
> meretaranyosan? Szoval nem full-screen, csak megnovelni /
> lecsokkenteni az ablak meretet ugy, hogy a kep aranya
> megmaradjon. Szerintem eleg hasznos lenne.

meg lehet irni... de tudtommal nem terveztuk

> Es megvalami: Bar ritkan hasznalom a GUI -t, de feltunt,
> hogy ott a video output -nal nem sorolja fel az SDL -t...
> miert...?

mert az SDL nem egyeztetheto ossze az X-es gtk-s guival
(az SDL tolunk fuggetlenul buzeralja az X-et)

amugymeg minek SDL ?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu