[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Totok Tibor tibcsi at interware.hu
Wed Dec 11 08:34:39 CET 2002

>Csakhogy én teszek rá, hogy mi van a tv-n, ha a monitort nézem, és
>fordítva. Szal nekem ez nem elég. Kipróbáltam néhány kártyát, de
>_független_ tv és moncsi nekem csak matrox-szal sikerült.

Nalam is siman megy egymastol fuggetlenul a TV meg a monitor,
pedig en nem vagyok valami nagy IQ betya'r, szoval valamit nagyon
elneztetek! (MSIGef4MX420/Mandrake8.2/4.2.0/KDE)
(Hasonlo konfiggal mint l4mer|E )

En pl anno egy Radeon VE-t csereltem le erre a kartyara, mert egy rakas
szar volt... (Vagy lehet hogy azzal meg en voltam a bena)
Me'g a TV kimenet sem mukodott X alatt, az ilyen fuggetlen mutatvanyokrol
ne is beszeljunk.

Udv: Tibcsi

ps: A'rpi, te meg azzal az s3trio hasonlattal a lelkembe ga'zolta'l! :)))