[Mplayer-felhasznalok] dxr3 miert lassu ?

Ati mikimo3 at freemail.hu
Wed Aug 28 00:41:15 CEST 2002

Hi
> Tehat en valami olyasmire gondolok hogy tul sok idot foglal le az ezkoz
> irasa, (ilyenkor a proci nem dolgozik legalabb is annyira) es ezert nem
> marad ido az ujboli de/enkodolasra.
> Ennek van valami koze a valosaghoz ?
Arra nem jottem ra hogy van-e koze hozza, de most kiprobaltam hogy a
20020701-es CVS-ben (ebbe meg nem kellett a vop=lavc) atirtam a
vo_dxr3.c -ben a felbontast akkorara amekkora a filme es kb.38%-os proci
terheles mellet megy a film 29fps-en is (720x288) avcodec-el.
Ezekszerint nem a gep a gyenge.Ez a film a mostani mplayer-el az irja ki
hogy lassu a gep. Akkor hogy is van ez ? Most mit kellene csinalnom ?

koszi,
Attila