[Mplayer-felhasznalok] lirc

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Thu Apr 25 23:39:16 CEST 2002

Hi,

A DOCS-bol:
"A megadandó programnév - mily' csoda - mplayer_lirc. A következő parancsokat érti:"
mplayer_lirc megvaltozott mplayer-re, ez az angol doc-ban jol is van irva csak a magyarban
van rosszul, ezzel az elso problemamat meg is oldottam

masodik, szinten tavkapcs:
- ezek mukodtek es most is mukodnek:
  PAUSE, QUIT

- 0.60-tal meg mukodtek de most valahogy nem akarnak:
  RWND, FRWND, FWD, FFWD, INCVOL, DECVOL, PCM

Nem egy bugreport, de gondoltam itt is a DOCS "nem frissitesebol" adodoan nem tudom
mikre valtoztak ezek a parancsok a .lircrc file-ban (lasd: mplayer_lirc -> mplayer)

Jonci