[Mplayer-felhasznalok] OLEAUT32.dll

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Wed Apr 24 21:16:21 CEST 2002

Udv,

> avit igen
> dll nemkell

ok, fent van, de nem 5MB-nyi reszt tettem fel, mint DOC-ban van, hanem 10MB
mert Heineken reklam es nincs benne semmi beszed csak zene es igy nem latszik,
hogy kesik a kep a hanghoz kepest, de a sugas elojon ha beletekersz
a file: oleaut32-codec-hiba.avi [nem a legmegfelelobb file nev, de azert megteszi]

erdekel valakit a Vodafone-os be-be-be reklam?
ha megoldodik a problema, kirakhatom webre
nem valami nagy minoseg, de elvezheto

Jonci