[Mplayer-felhasznalok] OLEAUT32.dll

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Wed Apr 24 19:57:44 CEST 2002

Hi!

Le akarok jatszani egy avi-t es utkozben ilyet ir ki:
Opening Video Decoder: [dshow] DirectShow video codecs
External func OLEAUT32.dll:161
Win32 LoadLibrary failed to load: OLEAUT32.dll, /usr/lib/win32/OLEAUT32.dll, /usr/local/lib/win32/OLEAUT32.dll
External func OLEAUT32.dll:163
Win32 LoadLibrary failed to load: OLEAUT32.dll, /usr/lib/win32/OLEAUT32.dll, /usr/local/lib/win32/OLEAUT32.dll
Using DirectShow codec: ir50_32.dll

A lejatszas elindul, de mint ha kihagyna reszeket, meg egy ido utan a hang atmegy sugasba, olyan mint
amikor nincs adas a tv-ben. megneztem: a w32codec-0.60.tar.bz2 nem tartalmazza az adott file-t.
bugreportot nem csinaltam elso korben, mert azt felteteleztem, hogy az adott file hianya okozza
a problemat.

megneztem a DOC-ot, a kerdesem, feltoltesem akkor az OLEAUT32.dll-t, meg egy minta AVI-t?

Jonci