[Mplayer-felhasznalok] Nem lejatszhato fileok

123456 netnet at freemail.hu
Tue Apr 23 09:16:34 CEST 2002

Hi

  Mar egy joideje hasznalom az mplayert, es mindig
 egyre jobb lett(remelem lesz is) Viszont most kerult
hozzam ket file, amit az mplayer cvs-e, es a 0.9pre
(tegnap toltottem) se kepes lejatszani Termeszetesen
win alatt mennek...

Szoval az egyik egy "sima" divx-es avi, es elmegy a
szinkron
probaltam -ni -vel is, de akkor se mukodik :(

A masik egy olyan divx, amiben a hang ogg-al van tomoritve.
Sajna ott el se indul a lejatszas :(
Termeszetesen a libogg* (debian) fennt van, mplayer eszre
is
vette(marmint forditasnal)

A kerdesem az lenne, hogy bennem van a hiba, vagy az
mplayer
lehet, hogy meg nem tokeletesen kezel minden file-t, es
ezert Kuldjek teljes bugreportot az angol listara???

Ha lehet maganban is, mert mar nem vagyok lista tag
Ahoj, es koszi