[Mplayer-felhasznalok] Fasza! :-)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Apr 22 13:35:28 CEST 2002

Hi,

> Látom itt gondolkodásban van a hiba...ha szeretnéd, hogy a te progidat
> használják azok is akik nem guruk, akkor legyél türelmes, és szûkszavu.

jol latod, itt gondolkodásban van a hiba...
ui. nem szeretnem hogy "nem guruk" (lamerek, akik rtfm-elni is lustak de
anyazni azt tudnak persze) es turelmes sem leszek a kedvedert.

aruld mar el miert jo az nekem ha pl. te is hasznalod?
te, aki meg annyi faradtsagot sem vesz hogy normalisan reportoljon egy
lehetseges (imho nem az csak te vagy hulye - kulonben mitol javult meg) bugot.

lehet hogy ez most meg fog lepni, de: nem neked irjuk.
azt se igazan ertem mi a faszt keresel te linuxon egyaltalan.
a te nezopontoddal windozon a helyed, vagy meg ott se.
ebredj mar fel!

az mplayert (mint a tobbi opensource project) magunknak irjuk.
ha mas is hasznalja, az az o dolga. sot, ha ertelmesen all a dolgokhoz,
meg segiteni is fogunk, ahogy mas is teszi altalaban.

ha meg nem tetszik, ne hasznald. van meg par alternativa...
anyazasra meg nem ez a legjobb lista, bar itt (is) mar megszoktuk.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu