[Mplayer-felhasznalok] Fasza! :-)

Kerti Balázs kertib at marketorg.hu
Mon Apr 22 11:14:14 CEST 2002

Arpi wrote:
> Hi,

> nem csak sdl-el megy
> es -vop expand a lenyeg
> es olvass doksit, azer van

A doksiról csak annyit, hogy a 2 hetig próbáltam fordítani az akkor
letölthet? "cvs" mplayer-t...de nem ment. Írtam a
listára...válasz...olvass doksit...
Pedig a kb. 1 hónapja letöltött forrás gond nélkül lefordúlt, csak
sajnos nem találtam már azt a forrást meg sehol.Amúgy az meg a gépem
miatt ( 366-os Celeron ) nem volt mindig gyors...

Aztán csodák csodájára a megjelent v.0.9pre-t gond nélkült le tudtam
fordítani...ugye véletlenül sem a cvs kód volt "koszos"...hanem nem
tudtam kiolvasni a doksiból a megoldást...meg még kb. 5-6 ember aki u.a
az a probléma gyötört.
Ja és a v.09pre repeszt mint állat...pedig semmi config optimalizálást
nem csináltam, pedig a kéne..:-)))
Hát csak ennyit az "olvass doksit" megjegyzésr?l...

Üdv!
Balázs