[Mplayer-felhasznalok] divx megal

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Apr 18 19:32:25 CEST 2002

Hi,

> Probaltam de nem hasznalt.
> Mostmar nem is talalja a fajlt.
> :)
> Amugy ennyire rossz a helyzet ? Nem lehet valahogy kihagyni a hibas reszt ?

de. dd/cut :)
de attol meg nem fogja lejatszani...
ha ennyire szar a file, hogy -forceidx-el se megy, akkor telleg csak az rm
segit. max kezzel lehet ganyolni de ahhoz egyreszt ide kene juttasd a filet
masreszt nincs idom ilyen faszsagokra mostanaban

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu