[Mplayer-felhasznalok] VCD

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Thu Apr 18 12:05:22 CEST 2002

Hali!

Van ugyebar immar a mencvcd script, amivel barki egyszeruen tud VCDt
csinalni. Probaltam, megy is, de bun lassu szerintem.
Probakoztam ffmpeggel csinalni mpeget, de a vcdimager nem eszi meg.
Ha valaki ezen a probleman atlepett mar (ffmpeg <-> vcdimager), vagy tud
egy jo gyors VCD keszitot (linux ala termeszetresen), akkor dobjon mar
meg egy maillel, pls.

Minoseg jelen esetben nemigazan szamit. Konkretan arrol van szo, hogy ha
van egy divx filmem, es meg akarom nezni egy asztali DVDben, akkor ne
kelljen fel ejszaka menjen mar az encoding, hanem 1-1.5 ora alatt
vegezzen. Nalam (tualatin celeron 1200 at 1450) ffmpeg csinal vobbol 10 perc
mpeg1et 6 perc alatt, csak hat vcdimager nem eszi.
(Ezzel szemben a mpeg2enc jo 14)

Szal ki mivel csinal VCDt?
--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias Yotzo(@elektropont.hu)]