[Mplayer-felhasznalok] TVOut

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Apr 11 20:32:08 CEST 2002

Ha mar szo volt elobb az inputrol; szeretnek mukodo tvout-ot; nem lenne
baj ha lenne 3d-s tamogatas is melle. Arpit kerdeztem multkor, de nagyon
helyesen megvonta a vallat, igy majd most Ot nem tudom szidni... :-)

Csak azert kerdem, mert olvastam a doksiban, hogy Radeon VE megy, de
mennyire megy? Van valakinek tapasztalata? Van valakinek jobb otlete?
Most egy Savage4-em van; vagy 3 eve kinozom es elegedett vagyok vele,
csak 3d-tamogatas meg TvOut most mar kene...

SiX